שיווק - מכירה - ניהול

טיפים להצלחה במכירות למסגרים ואנשי מקצוע

איך תגרום לכסף לזרום לכיוון שלך

טיפ משלומי ליבוביץ', מנטור להצלחה במכירות ובעסקים
ההצלחה של לקוחותינו היא בהרבה מובנים גם ההצלחה שלנו, 
לכן, מעבר לחדשות בתחום השערים והברזל, אנו דואגים לתת לכם תוכן בעל ערך בתחום העסקים והמכירות. 
נשמח שתכתוב לנו את דעתך על הטיפ הבא ובנוסף – איזה עוד מידע מעניין אותך לקבל מחברתנו! הנה הטיפ:

כסף זורם לעבר ודאות!
אם אתה מפגין ביטחון, נראה ודאי, מראה מקצועיות, כסף מתחיל לזרום אליך רק כתוצאה מזה. 
אבל זה לא מספיק… אתה צריך למלא את הצד השני בודאות.
זה משהו שדורש מיומנות. עליך לתכנן ולתרגל איך אתה מציג את הדברים ללקוח הפוטנציאלי וממלא אותו בביטחון כך שהוא ירגיש בטוח שאתה החברה הנכונה עבורו, שהמוצר שלך הוא המוצר המתאים עבורו ושאתה מסוגל לפתור את הבעיה שלו.  כשהבן אדם קלט את המיומנות שלך עולה לו הביטחון ורמת הספק שלו יורדת. 
עוד לפני שמכרת, תן לו כבר משהו, תן לו ערך שמראה את המקצועיות שלך. 
זה יכול להיות טיפ מעשי, זה יכול להיות רעיון שלא חשב עליו קודם ועוד. 
ברגע שהוא יקלוט שאתה מקצוען הוא כבר לא צריך לבדוק אותך או לבדוק אצל המתחרים, 
הוא פשוט יסגור איתך. 
 
דבר נוסף הוא לתת שירות מבוא  שבא לפני השירות או המוצר העיקרי.
שירות מבוא כזה יכול להיות למשל: ייעוץ ראשוני – כאשר בייעוץ עצמו אתה מפגין מיומנות ונותן לבן אדם ערך.

זכור זאת תמיד: כסף זורם לעבר ודאות.
 
 
בהצלחה,
 
שלומי ליבוביץ' 

איך להביא יותר לקוחות מפה לאוזן?

איך להביא יותר לקוחות מפה לאוזן?
 
"פה לאוזן" הוא ערוץ כניסת לקוחות נהדר עבורך.
לקוח שמגיע אליך דרך מישהו אחר, לרוב יסגור עסקה.
יש יתרון פתיחה של אמון מצד לקוח של פה לאוזן,
ולכן אחוזי הסגירה כאן גבוהים יחסית.
 
אז איך לחזק את הערוץ הזה כדי שיכניס לך עוד לקוחות מפה לאוזן?
 

  •  
  • אם מגיעים אליך לקוחות דרך הפניה של לקוח אחר, אמור "תודה" למי שהפנה את הלקוח.
  • אנשים אוהבים מאוד לקבל הערכה על העזרה ולהרגיש שהם עזרו לך וההערכה מגדילה את הסיכוי שהוא יפנה שוב.


אם יש לך אפשרות, צ'פר אותם בין אם בהטבה, שי או עמלה.
הכן לעצמך רשימת "סוכנים" והכנס אליה את כל מי שאי-פעם הפנה אליך לקוח.
האנשים האלה הם פוטנציאליים להפנות אליך שוב לקוח. דאג לדוור אותם במידע עדכני עבורם.
בקש הפניות מלקוחות קיימים, אמור להם: "הלקוחות הכי טובים שלי מגיעים אליי מהלקוחות הטובים שלי,
יש לך מישהו להפנות אלי?"פרסם יותר בפייסבוק בקרב האנשים שמכירים אותך,
זה עשוי לעודד אותם לשתף את הפוסט ולהפנות אליך לקוחות.
 
מאיה קליגר
ייעוץ שיווקי | כתיבה שיווקית | פייסבוק

איך להשיג לקוחות באמצעות הפייסבוק?

כמה טיפים פשוטים שיעשו לכם שינוי גדול!
 
דף עסקי בפייסבוק

כדי שלקוחות פוטנציאליים ידעו עליך ועל השירות שלך חשוב מאוד שיהיה לך דף עסקי.

יש ביוטיוב אין ספור הדרכות חינמיות ופשוטות איך לפתוח דף עסקי צעד אחר צעד.


זה כל כך פשוט שאחרי שתעשה את זה לא תבין איך לא עשית את זה קודם.
 
תמונות וסרטונים
תמונות וסרטונים הם אמצעי התקשורת החזק ביותר באתר הפייסבוק. תמונה יפה במיוחד או מצחיקה או שונה באופן בולט תמשוך תשומת לב. גם וידאו מעניין ולא שגרתי יכול לעשות עבודה מצויינת!
 
צלם כמה שיותר!  העלה לדף העסקי וספר בכמה שורות את הסיפור שעומד מאחוריהם.
לדף העסקי העלה תמונות וסרטונים של:

  •  
  • מוצרים – ליד כל מוצר תן בקצרה הסבר לגבי התועלת שלו


פרוייקטים בתהליך העבודה – ספר מה אתם עושיםפרוייקטים גמורים – ספר על האתגרים (אם היו)
בדרך לפרוייקט המוגמרצילומי מסך של התכתבויות מרגשות עם לקוחות מרוציםביחד עם הלקוחות ביחד עם העובדים
 
מהווי היום-יום בעסק סרטונים שבהם לקוחות ממליצים עליכם או מודים לכם על השירות

המשפט הראשון שאתה כותב מעל לתמונה – הוא הכותרת של הפוסט – הכותרת צריכה למשוך תשומת לב לא פחות מהתמונה. ככל שהמילים שתבחר יהיו יותר מסקרנות או מבטיחות פתרון לבעיה של הלקוח או הגולש, כך הסיכוי שהגולשים יקראו את הפוסט שלך גבוה יותר.
 
מבצעים
יש לך עכשיו מבצע? כתוב פוסט! אתה יכול לבקש מהחברים שלך לשתף אותו על הקיר שלהם וככה להשיג חשיפה גדולה יותר.
 
מימון פוסטים
כמובן שתוכל לשכור שירותים של מקדם לניהול קמפיינים בפייסבוק. מצד שני, אתה יכול גם לקדם בעצמך פוסטים כדי להשיג יותר חשיפה בקרב חברים, מכרים ולקוחות על ידי לחיצה על כפתור ה"קדם" ומילוי הנתונים בהמשך.
 
זכור! בפייסבוק לא צריך "להמציא את הגלגל" תסתכל קצת על הדפים העסקיים של קולגות ומתחרים ותשאב מהם השראה ורעיונות לפוסטים עבור העסק שלך. ככל שתעלה יותר פוסטים בשבוע כך תגדל רמת החשיפה של הפוסטים.
 
אנו מאחלים לך מכל הלב בהצלחה והרבה מכירות טובות!

איך להפוך ברזל לכסף?

בין אם אתה בעל עסק או עובד שכיר – היכולת להרוויח יותר כסף מעבודתך תלויה בך.

יועצים עסקיים רבים מדברים על כך שההתנהלות האישית
והעסקית של בעל העסק והעובד השכיר משפיעה באופן ישיר על יכולתו להגדיל הכנסות ורווחים.
מסגרים רבים יודעים את עבודתם היטב ויוצרים עבודות אמנות מרשימות,
אך מלבד עבודת הייצור עומדות בפניהם משימות נוספות בדרך להצלחה עסקית:
תכנון, שיווק ומכירות, ניהול פיננסי, בקרת איכות ועוד.
 
הנה מספר עקרונות שיביאו לך צמיחה עסקית מהירה יותר: 

שמור על היחס הנכון בין תמחור המוצר לעלויות חומרי הגלם.

שמור על סדר וארגון בסביבת העבודה – זה יחסוך לך זמן עבודה.

גבה תשלום מראש – לפחות מקדמה אם לא את כל סכום התשלום על העבודה,
כך שלא תצטרך לרדוף אחרי לקוחות ולבזבז זמן יקר.

שמור מאגר מסודר של לקוחותיך ופרטי ההתקשרות שלהם – כך שתוכל בכל עת לשלוח להם פרסום שיווקי. 

הייה מומחה במכירות – אם אינך יודע, למד כיצד להביא את הלקוח לידי רכישה מהירה ושאף להגדיל את אחוזי הסגירות שלך.

תכנן את ההוצאות של העסק ואת ההכנסות כך שתמיד תכניס הרבה יותר ממה שתוציא.

תזכר את לקוחותיך: הקיץ הוא הזמן הנכון להכין את הגג לחורף!

חשוב! עוד לפני החורף…
 
אז נכון שהחורף הישראלי הוא לא בדיוק חורף אירופאי ואפשר לספור על שתי ידיים את ימי הגשם הרציניים
בשנים האחרונות לצערנו,
אבל!
כולנו יודעים מה קורה בארץ בשבוע של גשם שוטף כשלא נערכים מבעוד מועד.
חבל יהיה להגיע לחורף ולגלות שחודר קור או חלילה מטפטף גשם מהגג.
בקירוי הגגות צריך לטפל כבר עכשיו, אם זה לא נעשה בקיץ. הלקוחותשלך יודו לך על תזכורת בנושא   
כדי שלא ייאלצו  לחכות לאיש מקצוע כשהבעיה כבר קיימת –
לא נעים בכלל!
מה גם שהתשלום עבור ביצוע העבודה תמיד יקר יותר כאשר העניין הופך בהול.

אמור להם: הפתרון היעיל ביותר הוא לבצע סקר שוק מראש (כבר בקיץ) ללא לחץ ודחיפות
ולבחור את החומר הטוב ביותר לכיסוי גג המחסן, החניה או העסק שלך.
אז עשה לעצמך, לביתך ולעסק שלך טובה והקדם כיסוי גג לדליפה!
 
יש לנו שפע פתרונות לכיסויי גגות ב'היישריק'!
 

איסכורית – עשויה מפח מגלוון וחזק מאוד, משמשת בעיקר למבנים תעשייתיים, גידור אתרים וכיסוי מחסנים.

פח גלי – כיסוי העשוי פח מגלוון ומשמש בעיקר לגידור אתרי בנייה.


פאנל מבודד – לקירות ו/או לגג, עשוי משני פחים חזקים צבועים וביניהם חומר מבודד.
משמש לכיסוי ובנייה של מחסנים, יחידות דיור, כיסוי מבנים ועוד.

פלרוף – לוח PVC אטום לאור ועמיד ביותר. מתאים לבניית פרגולות, קירוי חניות ומחסנים, בניית גגונים ועוד.

סנטף – לוח פוליקרבונט מעביר אור ועמיד ביותר. מתאים לבניית פרגולות, גגונים ומחסנים, קירוי חניות ועוד.

טיפים ממומחה המכירות שלומי ליבוביץ

ההצלחה של לקוחותינו היא בהרבה מובנים גם ההצלחה שלנו,

לכן, מעבר לחדשות בתחום השערים והברזל,
אנו דואגים לתת לכם תוכן בעל ערך בתחום העסקים והמכירות.
בהצלחה!

טיפים להגדלת המכירות! 
מאת מומחה המכירות שלומי ליבוביץ'

 
טיפ 1 הגישה המנצחת במכירות
הגישה שלך מול הלקוח היא החשובה ביותר להצלחה שלך במכירה.
גם אם נראה שהלקוח מחזיק בגישה של חוסר-הסכמה או חוסר-התלהבות לגבי הרכישה, אל תיתן לגישה שלו להשפיע על הגישה שלך. שמור על גישה חיובית לאורך כל המכירה  –  לא משנה מה הלקוח אומר או איך הוא מגיב. כך תצליח לשנות את הגישה של הלקוחות. גם של ה"קשים" ביותר.
 
טיפ 2 הלקוח אומר שיקר לו – איך סוגרים עסקה?
נתת מחיר והלקוח אומר שיקר לו? תהיה בטוח שהבעיה היא אף פעם לא המחיר.
אל תעשה טעות ותמשיך את השיחה איתו בנושא המחיר ובעניין הכסף.
אם הלקוח אומר שיקר לו, למרות שהוא יכול לעמוד בהוצאה, זה אומר שאתה לא עלית על משהו שהלקוח מחשיב כבעל ערך או שלא עלית על הבעיה שהוא מנסה לפתור. עליך לגלות קודם בשיחה עם הלקוח:
– מה התוצאות שהוא רוצה לקבל?
– איזו בעיה או בעיות הוא מנסה לפתור?
– מה הוא מחשיב כבעל ערך?
 
אל "תחפף" בשלב החשוב הזה! שאל את השאלות וקבל את התשובות. ורק כשאתה יודע מה חשוב לו –
תוכיח לו בצורה חד-משמעית שאתה יכול לפתור לו את הבעיה ולתת לו את התוצאות שהוא רוצה.
אני מבטיח לך שהכסף יפסיק להיות מחסום למכירה.
בדיוק אתמול אמר לי לקוח – "ההוצאה הזו לא מתאימה לי כרגע, זה יקר לי".
אמרתי לו: "אני מבין אותך לגמרי" והמשכתי להראות לו מה הוא הולך לקבל. בנקודה מסויימת הוא התחיל להתעניין שוב והתבצעה רכישה.
אז זכור- אם הלקוח מדבר על כסף, אל תעשה טעות ותמשיך לדבר על כסף,
הפנה את תשומת הלב שלו לערך של מה שהוא יקבל על ידי הרכישה ודבר על מה שחשוב לו ולא על מה שאתה חושב שחשוב.
 
טיפ 3 איך תוכל להשיג יותר מכירות בפחות מאמץ?

למד להקשיב ללקוח – כדי להיות איש מכירות טוב עליך לדעת להקשיב לרצון הלקוח, צרכיו וציפיותיו מהמוצר ו/או השירות המוגמר.
כך שלפני שאתה מציג את הפתרון שלך, תבין מה בדיוק הבעיה ואיזה מענה הלקוח מחפש לאותה בעיה הקשורה במוצר ו/או לשירות שאתה יכול להציע.

לעולם אל תגרום ללקוח להרגיש טועה – גם אם בקשת הלקוח היא פחות אפשרית ואולי גם טעות, אל תסגור לו את האפשרות בפנים.
הטעות הזאת נובעת מצורך במוצר ו/או שירות שהלקוח קצת פחות יודע לתאר באופן מקצועי.
אז נכון שאתה המקצוען בתחום אבל מקצוען אמיתי לא ייתן ללקוח הרגשה שהוא טועה או לא מספיק מבין.
המהלך הזה יגרום ללקוח להרגיש שאתה מתנשא מעליו ועלול ליצור התנגדות מצידו לכל תהליך המכירה.

היכנס לנעלי הלקוח – לאחר שהקשבת ללקוח והבנת את הצורך והציפיות שלו מהמוצר או השירות הסופי, שים את עצמך בנעליו ותחשוב כלקוח.
מה זה אומר "לחשוב כלקוח"? אם הלקוח אמר שהכי חשוב לו זה שהעבודה תהיה מוכנה בתאריך שנקבע ושתהיה מדוייקת,
אז אלה הדברים שאתה מדגיש לו בהצגת הפתרון שלך עבורו. אם הלקוח חושש ממשהו מסויים,
היכנס לראש שלו – כך תבין הכי טוב, איך לתת לו הסבר שירגיע אותו ויעזור לו לסגור את העסקה.

תן ללקוח ביטחון – הבנת מה הלקוח צריך? השתמש בידע המקצועי שלך בשיחה. תן ללקוח הרגשה שהוא עומד לקבל את הפתרון המתאים לו.
כשאתה מספק ביטחון ללקוחות שלך אתה בונה סביבך תחושת אמינות וכך נוצרים לקוחות חוזרים וממליצים.
 
 
טיפ 4 איך תגרום לכסף לזרום לכיוון שלך?
 
כסף זורם לעבר ודאות!
אם אתה מפגין ביטחון, נראה ודאי, מראה מקצועיות, כסף מתחיל לזרום אליך רק כתוצאה מזה.
אבל זה לא מספיק… אתה צריך למלא את הצד השני בודאות.
 
זה משהו שדורש מיומנות. עליך לתכנן ולתרגל איך אתה מציג את הדברים ללקוח הפוטנציאלי וממלא אותו בביטחון כך שהוא ירגיש בטוח שאתה החברה הנכונה עבורו,
שהמוצר שלך הוא המוצר המתאים עבורו ושאתה מסוגל לפתור את הבעיה שלו.  כשהבן אדם קלט את המיומנות שלך עולה לו הביטחון ורמת הספק שלו יורדת.
עוד לפני שמכרת, תן לו כבר משהו, תן לו ערך שמראה את המקצועיות שלך. זה יכול להיות טיפ מעשי, זה יכול להיות רעיון שלא חשב עליו קודם ועוד.
ברגע שהוא יקלוט שאתה מקצוען הוא כבר לא צריך לבדוק אותך או לבדוק אצל המתחרים, הוא פשוט יסגור איתך.
 
דבר נוסף הוא לתת שירות מבוא  שבא לפני השירות או המוצר העיקרי.
שירות מבוא כזה יכול להיות למשל: ייעוץ ראשוני – כאשר בייעוץ עצמו אתה מפגין מיומנות ונותן לבן אדם ערך.

4 טיפים של מקצוענים לגבייה קלה יותר!

תקופת החגים מזכירה לעצמאים רבים שחשוב שלעסק יהיו נוהלי גבייה מקצועיים.
לרדוף אחרי לקוח בשביל כסף זה בזבוז זמן, אנרגיה וגם לא נעים!
עם יד על הלב, כמה פעמים סגרת עסקה וחששת מהרגע בו תיאלץ לרדוף אחר הלקוח? אם התשובה שלך היא: יותר מפעם אחת – כנראה שעבדת לא נכון עד עכשיו.
 
בוא תלמד איך המקצוענים סוגרים עסקה ונמנעים ממרדפים מיותרים:

הסכם עבודה כתוב וחתום 
זכור כי מה שלא מעוגן וחתום על הכתב,
סופו להישכח ולהיעלם.
חובה לציין בהסכם את תנאי תשלום המקובלים על שני הצדדים.

מקדמות – קבע לך שיטת עבודה הכוללת מקדמות מול כל לקוח.
כך הלקוח יהיה מחוייב אליך ולא תיאלץ לרדוף אחריו לאחר ביצוע העבודה.

בטחונות – במידה ועלות העסקאות שלך גבוהה, דאג לערבונות ו/או בטחונות כלשהם שתוכל לממש אם
וכאשר לא יגיע מלוא התשלום עבור העסקה.

השאר יחסי חברות מחוץ לתחום – חבר הוא חבר
אך עבודה היא עבודה וגם חברים צריכים לחתום ולעמוד בהסכם ובתנאי התשלום.

השג יותר מכירות של חלונות בלגיים!

זה נכון!

התחרות במכירת חלונות בלגיים היא לא קלה,
יש המון מסגריות וספקים המציעים את המוצר הזה.
 
הנה כמה טיפים לייעול המכירות של חלונות בלגיים:


הדגש ללקוח את איכות הברזל שאתה משתמש בו ואם אתה רוכש את הפרופיל ב'היישריק',
אתה כבר יכול להיות בטוח שזהו הפרופיל האיכותי ביותר תוצרת חברת 'מונטסטל' השוויצרית.

הכן קלסר עם צילומי עבודות של חלונות בלגיים שסיפקת ללקוחות,
בצירוף המלצות ותודות מלקוחות מרוצים – הפידבק מלקוחות אחרים מעלה את האמינות ועוזר ללקוח לקבל החלטה.

הכן מראש תשובות לכל התלבטות או חשש שיכולים להיות ללקוח לגבי המוצר, כמו למשל – על חשש של הלקוח מקורוזיה,
תוכל לספר ללקוח על תהליכי הגילוון שהברזל עובר והעמידות הגבוהה שלו בסביבה לחה. סוג הפרופיל האיכותי בעולם תוצרת 'מונטסטל' שוויץ.

איכות הפרופיל מאפשרת לך חסכון של עד 40% מזמן העבודה. אצלנו, כל משלוח של פרופיל בלגי מברזל מגיע ברמה,
באיכות ובדיוק על פי אותן המידות של הייצור האחרון.

אחידות זו מהווה יתרון משמעותי ליצרנים היכולים להשתמש באותם הפרופילים מהמשלוחים הקודמים להמשך העבודה.
באפשרותך להזמין אצלנו פרופילים בלגיים קטנים וגדולים מכל סוג ובמגוון צורות, על מנת להקל על עבודת הייצור שלך.

קטגוריות נוספות

טיפים ובטיחות פנחס היישריק

טיפים נוספים לאנשי מקצוע

מאמרים על שערים

שערים

טיפים נוספים לאנשי מקצוע - פנחס היישריק

טיפים לאנשי מקצוע

זכור זאת תמיד: כסף זורם לעבר ודאות.

— שלומי ליבוביץ —